Image result for ‫عقیده‬‎

سلام خدمت همه دوستان.تصمیم گرفتم تا  یک وبلاگ درباره عقیده و ارزش ها توی زندگی درست کنم.عقیده یه مقوله مهم تو زندگی هستش که همه رفتار های ما بر اساس اون شکل میگیره.حالا میخواد بر اساس دستورات و احکام اسلام باشه یا مسیحیت یا بی دینی.عقیده اون چیزی هستش که ما اونو تو همه طول زندگیمون دنبال میکنیم.چرا؟چون ما بهش ایمان داریم که اون چیز درستی هستش که ما کارامونو بر اساسش انجام میدیم.خیلی از افراد عقیده  و ارزش های خاصی توی زندگیشون دارن،خیلی ها هم اصلا زحمت نمیکشن که درباره ارزششون تو زندگی فکر کنن و بدون اینکه به هیچ فلسفه خاصی درباره زدنیگی برسن عقاید و ارزششون بر اساس محیط اطرافشون شکل میگیره.اگه تو یه خونواده قاتل باشه قاتل بار میاد،اگه تو یه خانواده مذهبی باشه مذهبی بار میاد،اگه تو یه خونواده لاییک باشه لاییک بار میاد و...

فقط کسانی که خودشون بر اساس فکر خودشون عقیدشون رو شکل میدن محیط روشون تاثیر زیادی نخواهد داشت.

پس عقیده و ارزش یک مبحث مهم تو زندگیه.هر کاری که تو زندگی انجام میدی حتی خوردن و آشامیدن بر اساس عقاید شکل میگیره چجوری؟شما عقیده داری که اگه آب بخوری تشنگیت برطرف میشه،عقیده داری اگه غذا بخوری گشنگیت برطرف میشه و.. من تو این وبلاگ تحقیقات و تفکرات خودم درباره ارزش های زندگی رو مینویسم تا اگه دست کم هیشکی نخوندشون برای خودم مفیدن و باعث میشن تا هر چند وقت یک بار با سر زدن به وب خودم ارزشهام توی زندگیمو برای خودم تازه کنم.


               شما چی؟آیا ارزش یا عقیده ای تو زندگیتون دارین؟عقاید و   تحقیقات من رو به چالش بکشید و در رسیدن به عقاید درست کمک کنید.


این یک وبلاگ مذهبی نیست!وبلاگی برای زندگیست.


نکته:این وبلاگ از آخر به اول شروع شده.یعنی مطالب اولیه تر در پایین صفحه و صفحات قبل اند.(به استثنای همین پست ثابت).